BERINGER JARRUT LENTOKONEISIIN
Voiko parempia jarruja olla ? Moni uskoo että kovin hakea saa.
Pädämme yleisimpiä osia varastossamme ja tilaamme tarvittaessa lisää.
Tästä kuvsto.
PDF CATALOG
VANTEEN TEKNIIKKA:
- BERINGER-pyörät on työstetty korkealaatuisesta, lujasta alumiiniaihiosta, mikä tarjoaa välittömästi edun valupyörien luontaiseen huokoisuuteen nähden.
- Pyörät on suunniteltu käytettäväksi sisärenkaattoman renkaan kanssa, jolloin vältetään puhaltamisen mahdollisuus ja putken laiminlyönti säästää painoa.
- Pyörät anodisoidaan suojaamaan korroosiolta.
- Punainen väri on vakiona, mutta muita värejä on saatavana lisämaksusta ja ylimääräisistä toimitusajoista
JARRUTEKNIIKKA:
- Jarrusatula on kiinteä ja roottori kelluu. Kelluva roottorirakenne on ihanteellinen tasaisen kosketuksen ylläpitämiseen jarrupalojen kanssa. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut pidikkeet estävät roottoria kuluttamasta alumiinipyörän laippaa. Lisäksi kelluva roottori rajoittaa kosketusta pyörän puoliskoon, mikä estää lämmön siirtymisen pyörään ja renkaaseen. Roottori on näppäilty pyörän laippaan ja kelluu, jotta se voidaan kohdistaa oikein jarrupalojen kuluessa.
- Jarrupalat ovat pitkäikäisiä ja niillä on korkea kitkakerroin. Ne on liimattu, ei niitattu takalevyihin, mikä mahdollistaa suuremman paistintyynyjen kulumisen, koska roottorin kanssa kosketuksiin joutuvia niittipäitä ei ole.
- Jarrujen haalistumisen puuttuminen: monissa jarrukokoonpanoissa, kun roottori ja palat lämpenevät jarrutustapahtuman aikana, kitkakerroin pienenee ja jarrut heikkenevät. Tätä kutsutaan jarrun häipymiseksi. BERINGER-jarrupaloissa käytetty yhdiste käyttäytyy päinvastaisella tavalla. Kun roottorin ja jarrupalojen lämpötila nousee, palojen kitkakerroin kasvaa. Tämä on ihanteellista käyttäytymistä, koska syy on ensimmäisessä touchdownissa, kun siiven nosto on vielä läsnä; Suurinta kitkakerrointa ei tarvita, koska se voi vaikuttaa vahingossa tapahtuvaan pyörän lukkiutumiseen. Tyynyjen tekniikka tarjoaa hyvän pysäytysvoiman koko hidastuksen ajan.